با هیچ کسم میل سخن نیست ولیکن تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی

مطالب پربحث‌تر
پیوندها
۰۶
مرداد ۹۶


قبل از کنکور به همه میگفتم دلم میخاد همه جای ایران برم الا اصفهان هیچ وقت دلم نمیخاست اصفهان قبول بشم اما الان بعد  از یه سال درس خوندن کاملا قضیه فرق کرده میتونم بگم هنوز دوماه نشده که ازش دورم ولی دلم تنگ شده براش 

نه برای درس خوندنا برای دورهم بودن با دوستام با هم خندیدنامون باهم ناراحت بودنامون واسه شیرینی سردبیری مرضیه  که اصلا یادم نمیاد خوردمش یانه و برای خودش 

دلم میخاد برگردم دیگه از تابستون به اندازه کافی استفاده کردم 

خنده دار ترین موضوع قابل توجه تو این تابستون اینکه هنوز بجه های کلاس ما نتونستن یه گروه بزنن  که همه عضو باشن این پنجمین (اگر که بیشتر نباشه)  گروه کلاسی ماست که ساخته شد 


خب الان یادم اومد ک شیرینی خانوم سر دبیرو خوردم دبل چاکلت کنار دریاچه بعد از نتایج جذاب امتحان ریاضی 

این عکس مربوط به بعد از امتحان ریاضیه خیلی خیلی دوسش دارم (فک نکنم نو زندگیم همچین عکس هنری گرفته باشم)



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
Shakiba Mm

نظرات  (۵)

۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۳ مرضیه علیزاده
من مقاومت میکنم در برابر تغییر با اینکه این خصلتو دوست ندارم. گاهی باید هلم بدن حتی!
قالب دلخواه هم میرسه، "شکیبا باش!"
شما طومار بنویس اصلاً! 💟
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۹ مرضیه علیزاده
اینقدر مرا مَماچ!! 😅😘
شنیدم یه چیزایی... کامل نه.
پاسخ:
دوش دالم 😘😘😘😘😘😘😘راضی شدی یا ادامه بدم؟ 
چیو شنیدی؟ 
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۷ مرضیه علیزاده
واقعاً پنجمین گروه بود؟!
به حق پنج تن این یکی بگیره ایشالا!!
پاسخ:
ایشالا ایشالا 🙏🙏🙏
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۲ مرضیه علیزاده
قالب نو مبارک راستی!
پاسخ:
از وقتی که وبلاگ تو دیدم تا الان قالب عوض نکردی ولی فک کنم این برای من سومی باشه هنوز اونی نیست ک دلم بخواد برات ی چیز دیگه اینکه تغییر دوست دارم به خصوص وقتی که نتونم خودم شرایطمو عوض کنم این جور تغیرا حالمو خوب میکنه یکم 
چقدر نوشتم برای یه جمله کوتاه
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۰ مرضیه علیزاده
منم فکر نمیکنم تا حالا کسی ازم همچین عکس هنری‌ای گرفته باشه!
شما هم بستنی لیوانی دادی بعد از خود امتحان ریاضی، بین قاصدک‌ها نشستیم، شجریان‌ها بودن که پخش می‌شدن، عکس‌ها بود که گرفته می‌شد...!!
پاسخ:
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
چه خوب یادت مونده آفرین 
این روزا شجریان بد داره کنایه میزنه بهم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی