با هیچ کسم میل سخن نیست ولیکن تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی

مطالب پربحث‌تر
پیوندها
۲۷
خرداد ۹۶

میگن خدا آبروی بنده هاشو نمیریزه به نظرتون درسته؟ 

خودش خوب شرایطمو میدونه خوب به خوب پس به نظرتون چرا داره ی کار میکنه ک من شرمنده بشم اونم جلوی خلق خودش؟ چرا هروقت حس میکنم بهش دارم نزدیک تر میشم یه کاری میکنه که منو از خودش دور میکنه چرا؟ 

مگه نه که آدما یه تحملی دارن من میتونم بگم داره تحملم تموم میشه. 

میشه خدا جونم یه کار کنی تو روابطمون تجدید نظر بشه؟! میشه منم دوست داشته باشی نه مثل بقیه مثل خودم میشه؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۷
Shakiba Mm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی