با هیچ کسم میل سخن نیست ولیکن تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی

مطالب پربحث‌تر
پیوندها
۱۷
خرداد ۹۶

نمیدونم برای شماهم اتفاق افتاده یا نه ولی برا من زیاد اتفاق افتاده با بعضیا اینقدر خوب میشی و باهاشون خوب برخورد میکنی ک فک میکنن خیلی بزرگن نمیدونم باید باهاشون چیکار کنم شاید اشتباه منه ک با باهاشون خوبم خیلی شدیدا دلم از این ادما گرفته و نمیدونم باید چیکار کنم

امروز کلا داغون بود قانع کردن زهرا و بعد دعوا با با یکی دیگه خبر بد تهران 

زودتر تموم شو چارشنبه. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
Shakiba Mm

نظرات  (۱)

۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۶ مرضیه علیزاده
کارِت درسته.
چهاشنبه شب؛ تو حیاط... رو چمن‌ها... زیر درخت توت...
آبمیوه و پشه و آهنگ گل من! و اخلاق! و اخلاق! و اخلاق!
این تیکه‌ی آخر رو بگیر، بکش رو کل چهارشنبه‌ت!
پاسخ:
بهترین قسمت اون چهارشنبه 
نگهش میدارم تا ابد دوست خوبم 💓

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی