با هیچ کسم میل سخن نیست ولیکن تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی

مطالب پربحث‌تر
پیوندها
۲۰
خرداد ۹۶

خب اینم از شروع این هفته 

من و دوست خوبم باهم یه قرار داشتیم که امتحان ریاضی 2 همه 12نمررو بیاریم از بعد از میانترم شروع کردم به خوندن تمام مسائل دو بار حل کردم پایان ترمم ک خوندم ولی

اما ولی... 

بهم داده 7.5عاقا خیلی نامردیه خب من خوندم اصلا دلم نمیخاد به بابام بگم پول بده 

میشه فردا معجزه بشه من و مرضیه پاس بشیم 

میشه مثل دفعه های قبل ناامیدم نکنی. خواهشا. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
Shakiba Mm

نظرات  (۱)

۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۱ مرضیه علیزاده
ایشالا پس فردا! 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی