با هیچ کسم میل سخن نیست ولیکن تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی

مطالب پربحث‌تر
پیوندها
۳۰
خرداد ۹۶

امروز میخوام از خودم بگم یا بهتره بگم در مورد روابط خودم با ادما 
من کسیم که با ادما شوخی میکنم این شاید خیلی خب یا شایدم خیلی بد باشه سعی میکنم نوع رفتارم با ادما متفاوت باشه هرکسی با حد خودش و نوع رفتار خودش ...
تمام رفتار ادمارو میتونم درک و تحمل کنم اما بعضی چیزا هست که درک و تحملش خیلی سخته خیلی مثل اینکه ادما دوست داشته باشن اونارو بفهمی ولی خودشون اصلا این کارو نمکینن و این منو خیلی خسته میکنه میتونم بگم همه ی ادمای اطرافم این مدلین و چیز دیگه ای که نمیتونم خیلی تحمل کنم اینه که ادما از داشته هاشون بگن و این گفتن حالت به رخ کشیدن داشته باشه من توان تحمل این کارو ندارم هیچ جوره و خب با همون شوخیا جوابشونو میدم اونام قهر میکنن !
حالا به نظرتون من اشتباه میکنم و باید در مورد خودم تجدید نظر کنم یا همین طور ادامه بدم؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
Shakiba Mm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی