با هیچ کسم میل سخن نیست ولیکن تو خارج از این قاعده و فلسفه هایی

مطالب پربحث‌تر
پیوندها
۰۵
خرداد ۹۶
اول وبلاگ میخام بگم اصلا چرا شروع به نوشتن این وبلاگ کردم همش به اصرار ی دوست بود قبلا ک توی بلاگفا وبلاگ و اون موقع ها ک وبلاگ داشتن ی کلاس بود هرکی از من میپرسید یا مجبور بودم به دروغ بگم ندارم یا بپیچونم الان ک به اون موقع ها فک میکنم واقعا دلیل این کار بچگانم رو نمیفهمم الان ک به قول مامانم شدم ی خرس گنده خجالت میکشم اون وبلاگو به همه بگم چون خیلی چیزای چرتی نوشتم دوست عزیزم ک این وبلاگو به خاطرت ساختم دلیلش همین بود وبس.
خیلی وقته ک دیگه وبلاگ نویسی نکردم حسای خوب اون موقع داره میاد سراغم. 
 اگ از دلیل ترک وبلاگ نویسی بخام بگم خیلی طولانی و حوصله سر برمیشه پس تو ی فرصت خوب اونم مینویسم 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۵
Shakiba Mm

نظرات  (۱)

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۱ مرضیه علیزاده
خدا از این دوست ها قسمت کنه...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی